niedziela, 18 września 2011

Usunęłam konto bo

Byłam głupia, nie sądziłam że będę tego żałowała, no ale trudno stało się mogłam najpierw pomyśleć a potem zrobić a ja zrobiłam na odwrót. Proszę Was nie róbcie z tego afery ;) Wszystko jest okej ^^
Przywrócili mi konto, ale niestety musiałam wybrać nowy nick ponieważ mój już ktoś zajął ; < No ale trudno ; )
Mam teraz nick Oliiwwka i nie pytajcie jak zmieniłam bo nie da się !
Ja usunęłam konto i potem napisałam do moderatorki na MSP z konta naj z reala cytuje "Moderatorko czy można przywrócić komuś konto jak je usunął ?!" i potem moderatorka odpisała że dalsze informacje w tej sprawie uzyskam pisząc na email do supporter i podała ten email. A więc napisałam i potem supporter napisała że muszę podać kilka danych np. z jakiego nr zakupiłam vip'a itp.
I podałam, potem supporter napisała moje nowe hasło i napisała że mogę sobie wybrać nick ponieważ mój nick czyli Czekolada< 3 został zajęty ^^
To chyba na tyle :D
Jeżeli macie jakieś pytania do mnie to piszcie na mail na MSP ! Albo na czacie tutaj na blogu.